1Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
Na zamówienie – Jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: bok@polskigrill.pl lub telefonicznie: 733411510
2Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Po złożeniu przez Ciebie zamówienia na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Produkty dostępne wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych .
3Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy: firma kurierska, odbiór osobisty
4Ile zapłacę za przesyłkę?
Cena wysyłki zależy od gabarytów i wagi produktów. Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności.
5Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
przelew na konto bankowe,
płatność przy odbiorze,
płatność elektroniczna PayU
6Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie osobiście. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
7Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT 23%. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu podaj dane do faktury.
8Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. W przypadku palenisk gwarancja nie jest udzielana na farbę, ponieważ jest ona uszkadzana mechanicznie podczas używania.
9Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed lub odrazu po odebraniu przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 733411510.
10Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony. Skontaktuj się z nami na bok@polskigrill.pl – pomożemy przeprowadzić zwrot.